Бонбонки

Темичики с различен вкус, цвят и размер.

Към предизборния щаб на Козата Ани юли 20, 2011

Filed under: Бъзинга,Избори 2011 — мина ХАДЖИ @ 2:00 pm
Tags: ,

Уважаеми дами и господа, драги избиратели,

Днес официално стартира предизборната президентска кампания на Козата Ани. Като редови избирател и член-кореспондент на неЗАВИСИМИЯ европейски институт EnviroMENTAL, бих желала да получа немедлено вашите разяснения отн. финансовия статус на кандидат-президентшата.

 Този уикенд в-к Почивник публикува доста компрометиращо интервю с нашия вероятен кандидат. И за да не бъда голословна, цитирам нейните думи към електората:

„Понякога завиждам на хората от Нисшата класа. Те се надяват на толкова много неща. Ходят с развързани обувки и могат спокойно да ги носят като чехли. А моите? Моите обувки са толкова натегнати и на такива токчета, че страдам от хронично нарушение на кръвоснабдяването.

Бедните хорица притежават безценния дар: да се борят за нещо. А аз? За какво да се боря? Успяла съм във всички мои начинания и денят ми е безразборен. Все по често търся причина, която да ме надигне от ложето ми рано сутрин. Извадих голям късмет с моторизираното си легло (виж стр. 37 – Wealthy LifeStyle). Наслаждавам се да подкарвам леглото по грубите настилки на бедните квартали, за да вдъхновявам плебса към по-усилена работа.“

И така, моля за уточнение към коя класа принадлежи въпросната госпожа???

С леки тикове и нервен подпис,

Мина Хаджи

 

2 Responses to “Към предизборния щаб на Козата Ани”

  1. Измама и лъжи са писанията ви, госпожа! И вий сте прогнила!


Вашият коментар